2015. július 29., szerda

Kritika - Édes élet

Egy kis kihagyás után hoztam egy kritikát...

Kinézet: Tetszik a fejléc, bár nekem eléggé balra van csúsztatva, és elsőre furcsának tűnt, hogy az egyik oldal felül szép, és alul üres, a másik felül üres, és alul vannak a menüpontok. Bár ezt nagyon eredetinek tartom, engem egy kicsit meglepett, bár ez néző pont kérdése. Elvagyok kápráztatva a menüpontokat illetően. Minden szereplőnek van egy saját videója, ami gondolom, rengeteg munkát igényelt. Imádom az egészet, egyedi , és szórakoztató. Bele pillantottam a díjakba, és meglepve tapasztaltam, hogy Barbi ( az író nő ) 38 díjat tudhat magáénak, ami nem kis teljesítmény. Gratulálok. Nagyon tetszetős, az egész blog desing, csak amit említettem az elején, azon lehetne változtatni. Néhány menüpontot átrakni pl. a másik oldalra.
10/9

Helyesírás: Néhány apró, mások számára észrevétlen hibát találtam. Szépen fogalmazol, és nincs szó ismétlés, és igényesen vannak megírva a fejezetek.
10/9,5

Történet: Ez az a tipikus blog, amin elcsodálkoztam, miután elolvastam az első fejezetet, még az elején ( Igen, a blog lelkes olvasója vagyok ). Tisztán emlékszem rá, hogy amikor elolvastam a bevezetőt, és a "történetről" címszó alatt, a mondatokat, úgy gondoltam, hogy a tiéd nem lesz túl igényes blog, csak valami kis fellángolás. Elolvastam az első részt, és kellemesen csalódnom kellett. Imádom a blogodat, hogy egy ilyen történetet, amit mindenki ír, és nem teljesen egyedi, mégis azzá tudsz tenni.
10/10

Az összesített pontszámod: 30/ 28,5. Imádom a blogod, a kisebb hibákon kívül tökéletes. Bár találtam olyat, amibe bele lehet kötni, mint látod ( gonosz kritika írót játszok, muhahaha ) de szerintem az olvasóidnak, így felel meg a blogod. Viszont amit az elején mondtam orvosolhatod :)

2 megjegyzés: