2015. július 30., csütörtök

Kritika - Mimi történetei

Most kivételesen egy mindenes blogot hoztam nektek...

Kinézet: Bár, szerintem egy mindenes blognál, nem olyan fontos a fejléc, mint a történeteseknél, de rendszerint ezt is figyelembe kell vennem. Fejléc, nincs ami szerintem nem is zavar senkit. Bár eltudnák képzelni, valami kis egyszerűt, de nem kell feltétlen. A háttér feldobja a blogot, és nekem nagyon tetszik, hogy a fehér blog, háttere vidám, és vicces. Szóval, megvagyok elégedve, minden harmonizál. Tetszik, hogy külön menüpont van a legolvasottabb részeknek, és külön a tageknek, a zenéknek, és minden másnak. Szóval, úgy összességében, a menüpontokra nagy figyelmet fektettél, ami eltereli a figyelmet, arról , hogy nincs fejléc.
10/9

Helyes írás: Nem találtam hibát, viccesen, és szépen, számomra (nem tudom , hogyan de) szimpatikusan fogalmazol. Közvetlenül írsz, mintha velem szemben ülnél, és mesélnél nekem. Ez nagyon tetszik. Mint mondtam, se szóismétlés, se helyesírási/félre gépelési hibát nem találtam.
10/10

Történet: Nem is történet... na mindegy. Szóval nagyon jó témákat hozol fel, amik érdekesek. Nagyon tetszik a " Rémisztő rajzfilm- teóriák" című feljegyzésed, ahogy a " Világ leghülyébb tíz oldala" is.  Szeretem, hogy érdekesen írsz, és persze szerethetően. Ezelőtt is ismertem már a blogod, különösen a zene ajánlók miatt kattintottam rá, de végül minden egyes bejegyzésed végig olvastam. Szóval, továbbra is hozz nekünk figyelemfelkeltő, és érdekes témákat. Ha ezt betartod nem lehet gond.
10/10

Mint látod, nem tudtam rossz dolgot mondani a blogodról. Nagyon tetszik, és ötletes. Ha érdekel egy mindenes blog katt ide. Ja, majdnem elfelejtettem : Az összesített pontszámod: 30/29. Egy pontot vontam le, azért mert nincs fejléc.  Tekintsd, meg bátran a blogot, ha valami eredeti, és érdekes témára vágysz.

Alíz

2 megjegyzés: