2015. július 26., vasárnap

Kritika-That's my boy!

Kritika:)

Kinézet: A fejléc valami csodálatos. Egyszerűen fantasztikus. A háttér nagyon szép világos ezért a fejlécre kerül minden figyelem. A színek nagyon harmonikusak.
Pontod:10/10

Helyesírás: Nem vettem észre különösebb hibákat. Szerintem nagyon jól fogalmazol.  A tagolással sincsen semmi gond.
Pontod:10/10

Történet: Mivel a történet Justin Bieber ff ezért én is úgy  olvastam hogy JB. Nemár..De mikor elolvastam egy részt belegondoltam hogy miért is ne. Nagyon fantáziadús ez a történet. Remélem lesz folytatása. Annyi nem tetszett benne hogy voltak benne egy két helyen olyan amit nem teljesen értettem.
Pontod:10/9

Összes pontszámod:30/29  
Gratulálok! Gyönyörű blogot hoztál össze! További sok sikert szeretnék kívánni ezzel a kritikával.
A blogot ide kattintva megtalálod!

Heni

2 megjegyzés: