2015. augusztus 28., péntek

Zene ajánló

 Sziasztok! A mai nap egy zene ajánlóval jövök nektek. Elmodnom, hogy manapság milyen zenéket hallgatok szívesen, esetleg mik a kedvenceim. 
Remélem tetszeni fognak a zenék, amiket összeállítottam, és ti is kedvet kaptok hozzá, hogy meghallgassátok. 

 Az első helyen nálam mindenféleképpen a Black Veil Brides-In The End-je áll.
Nem tudom, hogy ki szereti a rock zenét, de aki szereti annak merem ajánlani. Nem a legújabb zenéjük, de nekem nagyon belopta magát a szívembe.

 A következő amit tényleg rongyosra hallgattam, az a One Direction-Drag Me Down című száma. Ez zene inkább a pop kategóriába sorolható. Én már évek óta Directioner vagyok-mondjon bárki bármit, nem érdekel-, és nem csoda, hogy tetszik ez a zene. Egyszerűen a dallama, és a szövege is csodálatos! Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek!

 A harmadik helyen áll nálam a Wellhello-Halott Pénz-Emlékszem Sopronban. Ez egy igazi magyar, és mai sláger. Nem tudom ki szereti őket, de én nagyon, a Wellhello az egyik kedvenc magyar együtteseim közé tartozik. Halott Pénztől nem igazán hallottam még dalokat, de a klasszikus Valami van a levegőben c. számukat szerintem mindenki ismeri.

 A negyedik, egy szintén magyar együttestől, a Children of Distance-től, a Kedves naplóm című dal. A COD-ot is már régóta  hallgatom, és nagyon megszerettem őket. Igazából onnantól, mikor megjelent a Nem menekülek el című dalnak a klippje. Nagyon igényesen megírt dalokat írnak. Én legalábbis nagyon szeretem!

 Az utolsó dalnak, egy örök kedvencet választottam, ami nem más, mint a Halálos Iramban 7-nek az egyik betétdala. Wiz Khalifa ft. Charlie Puth-See You Again. Igazából, ezt a számot akkor hallottam, amikor a barátaimmal voltunk megnézni a Halálos Iramban hetedik részét. Aki egy kicsit is szereti a sírósabb dalokat, annak ez biztosan be fog jönni.

Hát, csak ennyit szerettem volna mára, remélem tetszett nektek ez a kis ajánló. Ha gondoljátok kommentben leírhatjátok, hogy ti milyen zenéket szoktatok hallgatni! 
Sajnálom, de a képeket csak a végére tudtam betenni. 

Puszi:
Netti





















1 megjegyzés:

  1. Egy díj vár rád nálam. Kukkants be!
    http://szeretlekhanemisakarod.blogspot.hu/2015/08/elso-dijam.html

    VálaszTörlés