2015. szeptember 5., szombat

Barby - Yeah, egy új szerkesztő!

Sziasztok népek!

Barby lennék, az új szerkesztő. Igazából nem tudom, mit kéne még ideírnom... Tizenöt éves vagyok, immár kilencedikes, óriási directioner (Nah, még egy hülye fanatikus... - gondolhatjátok.). Rendszeren úszó edzésekre járok, nem szeretek net nélkül lenni, ki tudja, hogy bírtam volna ki az őskorban, de szerencsére már van mobilnetem. :D 
Lehetséges, hogy valaki már hallotta a nevem, mivel jelenleg két blogot is írok. Ingyen promo :D 

Itt trailereket fogok készíteni, ha rendelni szeretnétek tőlem, e-mailben elérhettek: barbi2000809@gmail.com

Azért azt még az elején elmondanám, hogy nem vagyok robot, szóval nem másnapra fogom megcsinálni a kért videókat, csak hogy bárki félre ne értse...

Végezetül egy pár munkámat szeretném megmutatni...










Hát ez volnék én....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése