2015. szeptember 11., péntek

Ételek, italok

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben, egy gyümölcssaláta receptet, és egy limonádét mutatok nektek, ahogy én készítem. 

Gyümölcssaláta
Hozzávalók:-gyümölcsök(én almával, és körtével csináltam)
-citromlé

Elkészítés: A gyümölcsöket megmossuk, majd felkockázzuk őket egy tálba. a ez is megvan öntsünk rá egy kis citromlevet-persze ízlés szerint-, majd jól keverjük össze. Ha ez is meg van, rakjuk a hűtűbe, majd, ha enni szeretnénk, akkor vegyük ki.

Limonádé
Hozzávalók:-citromlé
-cukor
-víz
-menta
-citromfű

Elkészítés: A vizet öntsd egy kancsóba, majd adj hozzá izlés szerint cukrot, és citromlét. Ezt azért nem tudom megmondani pontosan, hogy mennyi, mert én amúgy három kanállal szoktam, de ha több citromlé megy bele, akkor nyilván több cukor kell. Ezt egy kanállal jól összekavarjuk, majd a megmosott mentát, és citromfüvet belerakjuk, majd így is megkavarjuk. Ha kész, berakjuk a hűtőbe, egy éjszakára. Ezt inkább nyáron szoktam elkészíteni, de van olyan, hogy most is megcsinálom.

Remélem, hogy ti is kedvet kaptok hozzá, és elkészítitek, ezeket a finomságokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése