2015. augusztus 21., péntek

DIY - Ötletek


Sziasztok :) Végre tudtam hozni, én is egy DIY bejegyzést...5 kreatív dolog, bármikor, bárhova. 







Az első, egy haj készítés, vagyis inkább fonás. Nekem nagyon tetszik, bármikor viselhetitek, szép, és kényelmes is.











A második, egy karkötő, amihez szükségünk van;
- egy kis ollóra
- egy fém sorra
- valamilyen színű cérnára
- egy tűre
- és egy strassz kőre.
Szerintem nagyon szép, és kreatív. Én szívesen hordanám. A képen láthatjátok az elkészítést. Bár sokat kell fonogatni, szerintem megéri.








A harmadik, egy nyaklánc. Szükséged lesz;
- egy karton papírra
- ollóra
- gyöngyökre, amiknek ugyanolyan formájuk
- egy pálcikára
- egy ragasztóra
- és egy láncra.
Nekem ez is nagyon tetszik, bár nem túl tartós. De egyedi, és nagyon szép. Én inkább emléknek tartanám mondjuk meg. Bármilyen gyöngyöket használhatsz, bármilyen szín össze állításban.



Ez olyan király... Ha te ügyes vagy, vagy az apukád, az egyik családtagod, könnyen elkészíthető. A könyveid jó helyen lesznek, és elválasztva. 









Ez is nagyon jó. Szükséged lesz:
- egy, vagy több gumi karkötőre
- a telefonodra
- csavarhúzóra
- ollóra
- és egy alkoholos filctollra
Ugye, a feladatod az, hogy a gumi karkötőt, hosszában rá kell gyömöszölni a telefonodra. Miután ezzel megvagy, az alkoholos filctollal körbe rajzolod a gombokat, hogy tudd, hol kell kivágni. Aztán valaki a csavarhúzó segítségével kifeszíti, a másik pedig kivágja. Aztán újra vissza gyömöszölöd, és van egy jó kis perem védőd.




Csodálatosan kreatív... Szükséged lesz:

- különböző színű, kicsike gyöngyökre
- gémkapcsokra
- egy vastag cérnára/zsinórra
- és ha virsli ujjaid vannak mint nekem, nem árt egy horgoló tű.

A képen szerintem tisztán látszik mit kell tenned. Én imádom a színes dolgokat, és a karkötőket, úgyhogy ez egy számomra ideális ötlet, remélem számodra is.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése