2015. augusztus 21., péntek

Kritika a'la Barbee - Destiny and Life

Kedves Sophia.
Íme itt a kért kritikád, tőlem az új írótól.
xx Barbee
A blog címe ( kattints rá, hogy láthasd ): Destiny and life
Kinézet
Igazán érdekesen oldottad, vagy oldotta meg a készítője a fejléc problémát. Nekem nagyon tetszik, hogy oldalt helyezted el, de arra figyelj, hogy vannak olyanok akiknek ez nem bejövős.
A menü nagyon szép, harmonizáló színeket kapott ami feldobja a blogod kinézetét. Az "Others"t viszont én az oldalsávba kitenném külön, hogy lássák. Ezt másutt is megfigyelhetee, hogy általában ezeket a figyelmeztetéseket külön rakják.
A karakterekre néztem még rá és ez is újabb piros pont. A képek nagysága nagyjából egyforma, ezáltal nem szúrja ki a szemem egyik se.
10/9
Történet
Idáig csak egy prológus van fent, azt elemezgettem ki a kédőbbiekben. A hossza átlagos, így arra nem tudok semmi kivetnivalót mondani.
Viszont! A mondatok között ne nyomj entert, mert nagyon zavaró tud lenni a sorkihagyás. Ezt csak akkor tedd, ha a történetben teljesen más szereplő szemszöge, esetleg más helyszín jön.
A Sophia, mint szemszög az elején lehetne félkövér, vagy akár alcím is.
A mondataid néhol értelmetlenek, amit igazából csak egy szemfüles olvasó vesz észre, de hidd el jobb ha kijavítod.
10/7
Fogalmazás
Egyes mondataid, mint már említettem, nem teljesen jók helyesírásilag. Pl, a toldalékok.
Olletve a másik hiba, hogy nagyon rövidek a mondatok. Próbáld meg őket vesszővel összecsatolni és mindjárt jobb.
5/2
Helyesírás
Nos, itt csak a legszembetűnőbb hibákat javítgattam ki, de ajánlom, hogy keress egy bétát aki átnézi a fejezeteket publikálás előtt.
Elgépelések, vesszőhibák, értelmetlen mondatok!
Emberek millió nyüzsgött a helyszínen.
Helyesen: Emberek millió nyüzsögtek a helyszínen.
Minden származású, színű ember tele töltötte a tért.
Helyesen: A mindenféle származású és színű emberek, tele töltötték a tért.
... Így az egyik oldalhoz gyurakodtam.
Helyesen: ... Így az egyik oldalhoz furakodtam.
Pillanatra megállt az idő.
Helyesen: Egy pillanatra megállt az időt.
A sok szóismétlést, pl.: volt, voltunk stb. javítsd.
Tegyél gondolatjeleket a lány belső gondolatai, illetve a beszéd elé.
- A teleportálás nemsokára kezdetét veszi. - hallottam a női robot hangot a hangszórókból.
- Hol vagyok?
- Nem láthatom többet. - gondoltam és lehunytam a szemem.
Sokszor rosszul írod egybe, vagy külön a szavakat.
Fel néztem.
Helyesen : Felnéztem.
Ezek voltak azok amik kritikus szemmel a legszembetűnőbbek voltak. Viszont. Ezeket leszámítva is hemzseg a helyesírási hibáktól a sztori, szóval ne légy rest kijavítani őket!
5/1
Összesen: 30/19
Sophia. Ezt nem bántó szándékkal írtam, segítani akarok. Megértésed köszönöm.
xx Barbee

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm!
    Igyekszem kijavítani őket.
    Eddigi prológusom, ami nekem annyira nem tetszik... lehetséges, hogy teljesen át is fogom írni.:)
    Mégegyszer köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen.
      Azért még néha bekukkantok, hisz egyedi alappal álltál elő.
      xx.

      Törlés