2015. augusztus 23., vasárnap

Kritika a'la Barbee - Csak Te Kellesz

Sziasztok Drágák.
Íme itt a második kritikám Michelle, csak-te-kellesz.blogspot.com történetéről.
Kinézet
Nem tudom, hogy te, vagy más csinálta a blog designjét, mindenesetre az én tetszésem elnyerte. Gyönyörűen harmonizál a színekkel, amiket tökéletesen eltalált(ál).
Igaz, ez egy "fanfic,, ugyanis Jacob a főszereplője, így esetleg a fejlécen Ő is helyet kaphatna. De, ez az én véleményem. Illetve még egy dolog. A cím eltűnik, ráadásul balra raktad egy kis üres térségbe, ami már nem tetszik. Valahogy rakd be a fejlécre, ne oldalra és sokkal jobb lesz.
A szereplőket nem vitted túlzásba, ami nem mindig jó, nálad kellemeset csalódtam.
10/8
Történet
A prológus átlagos hosszúságú és nem túl sokat mond. Megtudhatjuk a főszereplőnk baját és rájöhetünk, én legalábbis erre következtetek, hogy egy szerelmi háromszög elé nézünk. A lány szereti az elérhetetlent és bunkót, míg a legjobb barát szerelmes a lányba, aki ezt nem veszi észre.
Az első rész nagyon rövid lett! Esetleg az lehetne egy bekezdés, nem egy teljes fejezet.
A második már tűrhetőbb hosszúságú lett. Tetszett, ahogyan az üzenetei lehalgatása közben emlékeket, történéseket tudhatunk meg Kat múltjából.
A részek eleji idézeteket eltaláltad, imádom ha raknak be idézeteket. Viszont! Amennyiben nem angol az oldalad, ne angolul írd ki őket!! Én megértem, de egy franciát, vagy németet tanuló már nem. Igaz, ez csak az utolsó közzétett fejezetre érvényes, de erre nagyon figyelj.
10/6
Fogalmazás
Nagyon tetszik a stílusod és, hogy hosszabb, összetett mondatokat használsz. Szépen átadod az olvasónak Kat érzelmeit, szinte látom magam előtt. Nagyon ügyes!
5/5
Helyesírás
Nem tudok belekötni. Keresve se találtam néhány vesszőhibán kívül rosszul írt szavakat stb. Le a kalappal.
5/5
Külön megjegyzés
A "Rólam,, című menüt inkább vedd ki onnan! Nem kell az oda. Alulra be tudod tenni a profilod, sokkal jobb.
Illetve állítsd be a mobilverziót, mert én nem tudtam ezáltal rendesen olvasni és élvezni a fejezeteket. Szólj ha csak nekem nem működik.
Illetve a Trailered is nagyon jó, taps érte.
Összesen: 30/24
Engem megnyertél. Nincs sok hibád, csak apróságok. Gratulálok.
xx Barbee

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, Barbee!☺♥ odafigyelek rájuk:) (egyébként fogalmam sincs, hogy mi történt a mobilverzióval, de átállítottam)
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kritikát, megtisztelsz!☺♥

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm, hogy engem választottál.
    xx Barbee

    VálaszTörlés