2015. augusztus 23., vasárnap

Kritika a'la Barbee - Édes Élet

Drága -névrokonomvagyteésafőszereplőis - Barby!
Íme itt a kritikád, amit magyarán inkább dicsőítő himnusznak hívnék.
Kinézet
Bár tudom, hogy nem te csináltad a designet, el kell mondanom, hogy hihetetlenül tetszik. A fejléc tökéletes, színben passzol a háttérhez, ami bal oldalt egy iskola folyosóját mutatja. Jár a keksz.
Örülök ha van külön "fejezetek,, menüpont, főként ha egy hosszabb blogról beszélünk, így nem kell folyton visszatekernünk. Aztán a szereplőknél ledöbbentem. Gigamega WOW. Már régebb óta olvasó vagyok, így az akkori tapasztalataim írom most le. Lenyűgözött a külön videók ötlete, az meg főként, hogy magadról is készítettél egyet. - Nem nem sikítottam, mikor láttam, hogy Directioner vagy. Tesa. -
Mindegyikőlyükét igényesre, nézhetőre csináltad. A kis fülszöveg szuper lett. Rövid és lényegretörő. A verhetetlen páros. Tetszik a könyvborító is, remélem egy nap, nem csak digitálisan csodálhatom majd.
10/10
Történet
Prológus: A hossza megfelelő, tetszik, hogy rögtöm belecsaptál a lecsóba és nem húztad az időt a napja - értelmetlen - bemutatásával. Oda meg vissza vagyok a fake messagekért, örülök, hogy te is készítettél egyet. Aztán a kép. Niall omg. Thanks God.
1. Rész: Újabb szereplő Dylan - egyenlőre Anonim - személyében. Nem vagyok SW fan, de tudom, hogy miért imádják annyira, így vele együtt ötültem én is.
2. Rész: Betekintés a vonatozásba. Imádom Vivit, a megtestesítőlyét Hollandot is. - Teen Wolf fan -
A személyisége, kisugárzása precízen felépített lett. Adriánnal való Twilight vitája viccesre sikeredett, bár visszakézből felpofoztam volna. Team Jacob. Zayn ide, vagy oda.
3. Rész: Sokkal hosszabb, amiért jár a pirospont. Annyit ajánlanék, ha mindenkép meg szeretnéd mutatni egy szereplő éppen viselt ruháját, inkább tűzz be egy linket, így csak az fogja megnézni aki kíváncsi rá, a többiek pedig a fantáziájukat használhatják.
Sajnos csak az első 3 részt elemezem mindig, így nálad se tehetek kivételt akkor se, ha imádom a blogod.
10/10
Fogalmazás
Pont jó. Nem túl költői, de nincs is telenyomva szlengekkel. Ilyennek kellene lennie egy gimis történetnek.
5/5
Helyesírás
A legfeltűnőbb hibád az "és,, elé tett vessző. Erre ügyelj nagyon! Néha előfordul kisebb elgépelési hiba, de semmi komoly.
5/4
Összesen: 30/29
Külön megjegyzésem nincs, talán csak annyi, hogy így tovább. Siess a részekkel és tartsd ezt a színvonalat. Gratulálok.
xx

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm :) És örülök, hogy tetszik..
    Az "és" elé kell vessző. Mármint abban az esetben, ha két tagmondatot választunk szét és nem felsorolásban van. Legalábbis nekem a magyartanárom nyolcadikban így tanította..

    Köszönöm még egyszer, hogy időt szántál rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt tudom, de néhol észrevettem, hogy teszel elé. De ez is ritka ha úgy vesszük.
      Mindegy is. Én örülök, hogy "kritizálhattam,,
      xx

      Törlés